Door toenemende drukte en personeelstekort zijn wij helaas telefonisch minder goed bereikbaar dan u van ons gewend went. Dat betekent niet dat wij niet voor u klaar staan. Wel vragen we u om ons te helpen. Op deze manier houden wij de zorg voor u goed toegankelijk en voor ons behapbaar.
U kunt ons helpen door zelf te bekijken of u inderdaad naar de dokter moet. Op de beginpagina van onze website www.huisartsenrustenburg.nl geeft u via Moet ik naar de Dokter aan van welke gezondheidsklacht u het meeste last heeft. U krijgt binnen 1 minuut betrouwbaar advies wat u het beste kunt doen.
Via de link naar Thuisarts.nl op onze website krijgt u betrouwbare informatie van artsen over
ziekte en gezondheid. Op basis daarvan kunt u bekijken of een bezoek aan onze praktijk nodig is.
U kunt in de zoekbalk invoeren naar welke informatie u op zoek bent.
We worden vaak gebeld voor vragen die ook online zijn te regelen via www.MijnGezondheid.net
of de app MedGemak. Ook dit zorgt voor onnodige drukte.
Het scheelt ons (en ook u!) veel tijd als u de volgende zaken voortaan online regelt:
een afspraak maken, ook voor een telefonisch consult. Dit kan in de agenda van bijna alle
medewerkers;
een vraag stellen via e-consult. U kunt ook op een veilige manier een foto of bijlage ter
beoordeling meesturen;
herhaalmedicatie aanvragen;
uitslagen van een bloedonderzoek of foto inzien.
Scan de QR-code voor meer informatie over MijnGezondheid.net en de app MedGemak.
Wilt u toch graag de assistente spreken, kies er dan bij het keuzemenu voor u te laten terugbellen op een tijdstip dat het u uitkomt, in plaats van te wachten op de assistente.
Dank voor uw begrip!
Huisartsen Rustenburg